|
|
Опции темы |
![]() ![]() |
![]() ![]() |
Якщо в сервісному центрі більше року лишаються телефони клієнтів-що з ними робити(якщо зв"язок з клієнтом втрачений)?Що каже законодавство з цього приводу, хто в курсі?
|
|
![]() |
claps
![]() |
![]() ![]() |
питання актуальне. на мене вже писали заяву у міліцію - шахрайство за те що, продав телефон який пів року, як був відремонтований. і власниця декілька раз була повідомлена.
|
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() ![]() |
Та є такі телефони, що стоять у мене вже 2-3 роки..Не можу знайти в "Правилах....", як бути в такому разі.Я звичайно в квитанції пишу зберігання 50коп/день якщо тел більше 3 місяців і потім , коли клієнт через рік приходить вимагаю оплату(виходить 150-200 грн).Зазвичай всі відмовляються і лишають телефон(якого вже, якщо чесно і розкурочив, чи викинув).Але хотілося б якесь посилання мати на законодавство.Неприклад Нова пошта незабрані посилки утилізує.Але це незаконно..
|
|
![]() |
Flashmax
![]() |
![]() ![]() |
прописати в правилах - зберігання стільки-то днів безкоштовно, далі такий тариф
більш варіантів я не чув рік зберігати мінімум ну і якщо НП так робить, і ніхто її ще не засудив з її 5 днями - думаю і нам можна щось схоже придумати |
|
![]() |
slaventiy76
![]() |
![]() ![]() |
У новой почты , армия грамотных юристов. Так что на законодательном уровне ,они нашли правила регулирующие данную ситуацию.
Чтоб выяснить точно чем они оперируют нужно провести эксперимент. ![]() Отправляем посылку с каким нибудь хламом, не забираем, ждем дней 10. После того как ее , типа утилизируют , идем в защиту прав потребителя. И получаем полную информацию , чего можно , чего низзя и на каких основаниях. ![]() |
|
![]() |
Flashmax
![]() |
![]() ![]() |
У новой почты , армия грамотных юристов. Так что на законодательном уровне ,они нашли правила регулирующие данную ситуацию. |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() ![]() |
Прикольно-стільки років всі працюють, а ніхто не в курсі..
![]() |
|
![]() |
Privater0
![]() |
![]() ![]() |
Если клиент не подписывал акт приема-преедачи товарно-материальных ценностей(ТМЦ) и там не было оговорено хранение и условия возврата, то продавать телефон, который полгода был отремонтирован и клиент уведомлен Вы не имеете права. Если документ подписан и клиент ознакомлен, то продавать можно. Однако там есть еще нюанс, я не помню как называется одним словом, когда контракт заведомо невыгодный. Тоесть клиент подписывается что он ознакомлен с тем что вообще ни за что мастерская не несет ответственности и передавая телефон в ремонт он признает себя дебилов, то в суде могут аннулировать такой документ.
|
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() ![]() |
Так і я про те: будь-які умови повинні опиратися на законодавство. Навіть подання до суду через 3 роки після скоєння правопорушення не приймають по причині строку давності.І на моє питання повинно бути якась стаття в законі..
Последний раз редактировалось Petrovich49; 28.10.2016 в 16:46.
|
|
![]() |
LuzerGSM
![]() |
![]() ![]() |
А как насчёт правила неустойки?Ты денньги в аппарат вложил+труд...и что на сколько тебе денег хватит заморозить и сотреть на чудеса нашей то экономики...?
![]() ______________________________
Не флуди и не флудим будеш!![]() |
|
![]() |
![]() |
Опции темы | |
|
|